forum.rowerowy.tczew.pl

Rowerzysto! Tu możesz się wypowiedzieć...
Dzisiaj jest 20 maja 2018, 10:52

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 07 cze 2013, 23:08 
Offline

Rejestracja: 14 gru 2011, 21:40
Posty: 2181
Start: Leśniczówka Szpęgawsk k/Starogardu Gdańskiego

Program:
godz. 8.00 - 10.30 - zapisy w Biurze Zawodów,
godz. 11.00 - start maratonu na dystansach MEGA, MINI (w 5 minutowych odstępach)
godz. 11.10 - rozpoczęcie Maratonu Rodzinnego
godz. 12.30 - zakończenie Maratonu Rodzinnego
od godz. 15.00 - rozpoczęcie uroczystej dekoracji zwycięzców maratonu,
godz. 16.00 - zakończenie.
Program ma charakter orientacyjny i może ulec zmianie.

Opłaty wpisowe:
35 zł - koszt uczestnictwa w maratonie na dystansach MEGA
25 zł - koszt uczestnictwa w maratonie na dystansie MINI
0 zł - koszt uczestnictwa w maratonie rodzinnym

Dystanse:
MEGA - 52 km (dwie pętle) - przeznaczony jest dla zawodników o odpowiednim zaawansowaniu kondycyjnym specjalizujących się w jeździe długodystansowej.
MINI - 26 km (jedna pętla) - przeznaczony jest dla zawodników specjalizujących się w średnich dystansach
UWAGA!!! Zawodnicy startujący na dystansie MINI lub MEGA muszą zmieścić się w limicie czasowym, który wynosi 2h i w przewidzianym czasie ukończyć pętle.

Kategorie wiekowe
- Mężczyźni/Kobiety
- Elita wiek do 30 lat (rok ur. 1983 i młodsi)
- Masters wiek od 31 lat (rok ur. 1982 i starsi)
W ramach wpisowego zawodnik otrzymuje:
-prawo udziału w zawodach, przejazd oznakowaną i zabezpieczoną trasą,
-numer startowy,
-pomiar czasu (pełne wyniki będą dostępne na stronie internetowej organizatora),
-serwis foto (fotografie będą dostępne na stronie internetowej organizatora),
-zabezpieczenie medyczne
-dyplom
-posiłek regeneracyjny :)
-pierwszych trzech zawodników w klasyfikacji każdej kategorii, otrzymuje puchary oraz/lub ewentualne nagrody rzeczowe bądź pieniężne przekazane przez sponsorów.

Więcej:
http://www.gkstg.pl/Kociewie-Szlakiem.html


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 08 cze 2013, 21:06 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2012, 13:03
Posty: 384
Ja jade na pewno ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 08 cze 2013, 21:07 
Offline
Administrator

Rejestracja: 25 kwie 2012, 18:57
Posty: 638
Lokalizacja: Tczew
Tez sie wlasnie zdecydowalem, ale raczej na krotszy dystans. Chce poznac trase po prostu :)
Rower na dach zabieram zapewne. Musze sprawdzic czy bagaznik mi pasuje, ten ktory mam. W razie cos CHYBA dwa miejsca wolne.
btw. ladny single track patrzac po video ;D

Update: jedno miejsce wolne na dachu, chodz wygodniej wlozyc rowery do bagaznika po prostu. Jezeli pogoda bedzie z dupy, to siedze w domu.


Ostatnio zmieniony 09 cze 2013, 11:41 przez Warrior, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 08 cze 2013, 21:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2012, 13:03
Posty: 384
Trase od dwoch tygodni ujezdzam, singletrack zeczywiscie ladny, ale po twarzy z badyli się dostaje. ja będę też jechał samochodem z rowerkiem na dachu. do czasu startu będę wiedział czy podołam na dłuższym dystansie. trasa jest bardzo fajna ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 09 cze 2013, 16:19 
Offline

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:19
Posty: 301
Jak chcesz poznać trasę, to tu masz tracka:
http://www.bikemap.net/en/route/2084778 ... &gsc.tab=0

Track produkcji Doroty, obecnie z GK SGT.

Jadę dłuższą trasę - żaden tam ze mnie sprinter. Ale dystans giga zlikwidowali niby ze względu na trudność trasy. IMHO, trasa umiarkowanie trudna.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 09 cze 2013, 18:31 
Offline

Rejestracja: 14 gru 2011, 21:40
Posty: 2181
http://tczewskiklubrowerowy.pl/ - brak jakichkolwiek wpisów w roku 2013


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 09 cze 2013, 22:36 
Offline

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:19
Posty: 301
Yyy, a co ma piernik do wiatraka?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 09 cze 2013, 22:41 
Offline

Rejestracja: 14 gru 2011, 21:40
Posty: 2181
Kasia pisze:
Yyy, a co ma piernik do wiatraka?


pożyjemy, zobaczymy

ale generalnie chodzi o to że jest link do nich z naszej strony www, zaś nie poleca się martwych stron.
Jeżeli ten stan się utrzyma do końca roku, to link skasujemy.
To tyle o wiatrakach i piernikach 8-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 09 cze 2013, 22:46 
Offline

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:19
Posty: 301
Tylko, ze to jest temat o konkretnym wyścigu, a nie o martwych stronach;>.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 14 cze 2013, 18:23 
Offline

Rejestracja: 27 kwie 2013, 22:02
Posty: 20
Ktoś się wybiera objechać trasę w ten weekend? Ja bym chętnie się wybrał, oczywiście z Tczewa rowerem w ramach rozgrzewki.
Kto chetny?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 14 cze 2013, 19:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2012, 13:03
Posty: 384
jakie tempo planujesz? ja może w niedzielę będe jechał delikatnie się przejechać.

P.S. nie wiem czy tylko ja ale nie przedstawiłeś się i nie wiem z kim piszę ;D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 14 cze 2013, 21:29 
Offline

Rejestracja: 27 kwie 2013, 22:02
Posty: 20
Sorki, za nieprzedstawienie.
Na codzień jeżdżę bikem do pracy ~25km w jedną i chciałbym trochę z ciekawości się sprawdzić jak to jest na rajdzie mtb.
W zadnym jeszcze nie brałem udziału ale sporo km juz w tym roku wykręciłem wiec nie powinno być źle.
A chce się przejechać na rekonesans, może być w niedziele z rana, tak planuje około 8/9 wyjechać z Tczewa żeby po powrocie jeszcze mieć trochę dnia.
Docelowo to chce jedna pętle przejechać tempem średnio lekkim aby trasę podpatrzyć, tak bez napinania.
A Ty jakim tempem śmigasz na asfalcie i w lesie?
Fajnie by było wybrać się tam wspólnie.
Kto się pisze?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 14 cze 2013, 22:01 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2012, 13:03
Posty: 384
po lesie to szczerze nie wiem. asfalt to okolo 28 km/h srednia mi wychodzi. w sobotę śmigamy na maraton, zobaczę jak będę wyglądał z rana i czy dam radę. jak nie to pod wieczór.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 14 cze 2013, 22:12 
Offline

Rejestracja: 27 kwie 2013, 22:02
Posty: 20
jedziesz w skandii w bytowie?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 14 cze 2013, 22:14 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2012, 13:03
Posty: 384
tak, jutro z rana jedziemy tam z klubu. Też się wybierasz?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 14 cze 2013, 23:07 
Offline

Rejestracja: 27 kwie 2013, 22:02
Posty: 20
Z jakiego klubu? Ja nie jadę do Bytowa. Pojadę za tydzień na Kociewie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 15 cze 2013, 4:25 
Offline

Rejestracja: 14 gru 2011, 21:40
Posty: 2181
u góry z prawej strony niniejszej strony www jest logo klubu:
Stowarzyszenie UKS "Rowerowy Tczew"


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 15 cze 2013, 11:26 
Offline
Administrator

Rejestracja: 25 kwie 2012, 18:57
Posty: 638
Lokalizacja: Tczew
grt, Oskar:
Chetnie pojade z wami w niedziele obadac cala trase, mozemy wyjechac po poludniu (17~) albo wczesnie rano (okolo 8 wyjazd). (okolo 16 moze pokropic w okolicach Tczewa).

Dodam, ze tempo wychodzi okolo 19km/h avg na calej trasie (laczony asfalt + teren). Sam teren wyjdzie zapewne okolo 15-19 km/h avg. Dystans o ile sie nie myle to okolo 55km (dojazd + jedna petla maratonu).


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 15 cze 2013, 17:37 
Offline
Administrator

Rejestracja: 25 kwie 2012, 18:57
Posty: 638
Lokalizacja: Tczew
Rozwazylem za i przeciw i sadze, ze najlepiej wyjechac rano, bo rano i tak nigdy nic nie robie tylko leze w lozku i sie owalam po domu zamiast pracowac czy sie uczyc ;D

Start 8.00, raczej standardowo z placu JP2 (bo piekarnia na dworcu jest zamknieta, a wolalbym tam.. ;<)
Moze byc troche mokro na trasie jeszcze.

Pogoda na jutro:
http://tczew.infometeo.pl/

W razie cos to telefon do mnie wiekszosc ma. Moze sie zdarzyc, ze z przyczyn losowych nie zjawie sie (zaspie) to po prostu zostane w domu :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 15 cze 2013, 17:54 
Offline

Rejestracja: 27 kwie 2013, 22:02
Posty: 20
Fajnie, to ja się też określam na 8 rano na placu JP2.
Jakby się okazało, że będę sam to czekam 10/15 minut i jadę solo.
Do zobaczenia jutro.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group -NOJMI